כרטיסי ביקור יוקרתיים לעסק
העין האנושית יודעת להבחין מיד בין שיק או שוק, בין יוקרתי לזול. לכן גם בעולם כרטיסי הביקור יש כרטיסי ביקור יוקרתיים, שבחירת הנייר שלהם וגם טכניקת ההדפסה, נבחרו בקפידה כדי שהם יראו כמו כרטיסי ביקור יוקרתיים.
כרטיסי ביקור יוקרתיים הם כאלה מבחירה ויש להם מטרה- שתחשבו שהחברה הזו או בעל המקצוע הזה הוא בססטוס יוקרתי ואם אתם מחפשים רכב יוקרתי בטוח שסוכן המכירות של הרכב הזה יחזיק בכרטיסי ביקור יוקרתיים.
כרטיסי ביקור יוקרתיים מתאימים למי שעובד עם קהלי יעד שגם הם יוקרתיים, ואז שני כרטיסי הביקור של שני הצדדים יהיו מאוד יוקרתיים (ואולי אפילו יסתבר שהם נעשו אצל אותו מעצב גרפי).
מעצב גרפי של כרטיסי ביקור יוקרתיים
כרטיסי ביקור יוקרתיים נעשים ע”ג כל מיני חומרים יוקרתיים כמו למשל נייר 100% כותנה (כן יש דבר כזה). הם יזכו להבלטה עיוורת מעוצבת ומשובחת, עם פויל (שכבה מתכתית) בכסף וזהב, הם יהיו בדרך כלל מינימליסטיים אבל משדרים איכות הן באיכות הנייר והן בעיצוב.
כרטיסי ביקור יוקרתיים הם כמו לענוד טבעת יהלום ענקית. שום אישה לא תענוד עוד כמה טבעות לצידה, משום שהיא הכוכב הראשי, היא היוקרה לכן גם בעיצוב של כרטיסי ביקור יוקרתיים כל המוסיף גורע, בחירה נכונה של נייר איכותי, ועיצוב ישר וקולע עם מסר ברור הופכים את כרטיס הביקור ליוקרתי בלי יותר מדי טקסט ובלי עוד כמה טבעות יהלומים. הכי שיק והכי ברור.
למי מתאים כרטיסי ביקור יוקרתיים?
יוקרה או פשטות הם מושגים ברורים בחיים של כולנו, וכך גם מתחלקים כרטיסי ביקור יקרים או פשוטים. מבט אחד עליהם מבהיר מהם וכאשר מקבלים מידי מישהו כרטיס ביקור יוקרתי מבינים שהוא יוקרתי.
הבחירה בכרטיס ביקור יוקרתי יכולה להיות מוטעית אם למשל מדובר בבעל מקצוע שאחד היתרונות שלו זה היותו זול, אבל הוא פנה למעצב גרפי והזמין כרטיסי ביקור יוקרתיים, זה עלול להחטיא לגמרי את קהלי היעד שלו.
כרטיסי ביקור יוקרתיים מתאימים לאנשים שרוצים להגיע לקהלי יעד יוקרתיים, שיש להם מוצרים או שירות יוקרתי.
תראה לי את כרטיס הביקור שלך?
אם באינטרנט לגולשים יש בערך חמש שניות כדי להחליט אם הם נשארים באתר, כמה שניות יש למי שמביט על כרטיס ביקור? אולי שתיים, שלוש.
בזמן הקצר הזה קשה מאוד להתרשם, אבל אם מדובר בכרטיסי ביקור יוקרתיים שהמעצב הגרפי שלהם ידע להציג אותם כך, השניות יתארכו (ממש כמו שגולשים נשארים באתרים מרתקים ומעניינים). מה שצריך בכרטיס כזה זה איזה משהו שיגרום לאדם להתבונן עוד קצת, למשל תבליט של הגה של ב.מ.וו במרקם “עור”, יגרום ללקוחות פוטנציאליים להגיע לאולם התצוגה, המגע של ההגה מדגדג להם בידיים.
יש עוד כל מיני אלמנטים שבעבודה נכונה של עיצוב גרפי על כרטיסי ביקור יוקרתיים גורמים לכרטיס להיות משווק מעולה של בעליו, ולמי שמקבל אותם ללקוחות.
השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לעיצוב כרטיסי ביקור
שירותים נוספים