כרטיסי ביקור מיוחדים לעסק
יש כרטיסי ביקור ויש כרטיסי ביקור מיוחדים. קשה לומר מה בדיוק הופך אותם לכאלה, זה בטוח מעצב גרפי אבל כזה שיש לו אוסף של יתרונות שבסופו של דבר הוא מצליח להפוך אותם לעיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים. זה כולל זווית ראייה מיוחדת, קריאטיביות, חוש הומור, היכולת לעשות משהו חד משמעי שמעביר את המסר, בלי יותר מדי בלה בלה, בלה ובלבול. קצר ולעניין אבל ממש.
כרטיסי ביקור בעידן האינטרנט
אם בעבר לפני עידן האינטרנט כרטיסי ביקור היו מאוד חשובים, הרי שהיום דווקא בגלל שהוא מציע ערוצי היכרות, בדיקה ובחירה נוספים של מותגים ונותני שירות, כרטיסי הביקור צריכים להיות עוד יותר מיוחדים ועוד יותר מושקעים במחשבה ורעיון, משום שהם מתחרים על ליבם של לקוחות שטופי מידע, אתרים מצוינים, שיטות שיווק חדשות ועוד.
היום זה לא מספיק לתת למישהו כרטיס ביקור, הוא צריך להגיב באיזה שהיא צורה, ליצור אינטראקציה (ממש כמו ברשת), לחייך, להתפעל, להיות מופתע ולרצות להבין יותר אתכם ואת מה שיש לכם להציע. כרטיסי ביקור מיוחדים גורמים לאנשים לחשוב אם כרטיס הביקור של מכון הלייזר הזה כל כך מיוחד, מעניין מה יש להם להציע. ככה פועל המוח האנושי.
מסר חד ברור ומרתק
נחזור לכרטיס הביקור של מכון הלייזר להורדת שיער לצמיתות. נעשה לו מבחן מקוריות על כרטיסי ביקור מיוחדים. אם כן מהו המסר הכי חשוב שצריך להיות עליו- העובדה שהוא מסיר שיער לצמיתות. האם די בהצהרה כזו? האם זה מספיק להגיד שזה מסיר דאגה בליבם של השעירים וגורם להם להרגיש בטוחים בעצמם.
כמה מסר אפשר להכניס לתוך כרטיס ביקור? ממש לא הרבה. אבל אם למשל באיזה שהיא טכניקה ניתן יהיה לחלק את כרטיס הביקור הזה לשניים במתכונת של לפני ואחרי ובצד של הלפני להשתמש בגוף “המרופד” בנייר במרקם שעיר כלשהו ובחצי האחר יהיה שימוש בנייר חלק, האם זה לא מספיק כי להמחיש כמה מכוער נראה שיער על הגוף, ואיך אפשר להתפטר מזה בקלות כדי להגיע למראה של גוף חלק ואסתטי.
כרטיס ביקור- חייבים קריאטיביות
השימוש הקריאטיבי שיש בכרטיס ביקור הוא מוגבל מפני שבכל זאת מדובר בכרטיס ביקור לא בפולדר, קטלוג או כל תלת מימד אחר.
שימוש קריאטיבי עם רעיון מיוחד שמושך את העין, הופך אותו לכזה שעושה לך חשק גם להזמין כרטיסי ביקור בסטודיו הגרפי המוצלח הזה וגם להוריד שיער…
מאחורי כל כרטיס ביקור חייב להיות קונספט. ואת הקונספט יש להתאים לפי סוג הכרטיס ולפי תחום התעסוקה. אם מדובר על עורך דין גירושין או חברת לפירות קפואים, יש הבדלים גדולים שיתבטאו גם ברמת העיצוב והמסר. זה בדיוק כמו לחשוב על כתיבת תסריט פרסומת. מיהם קהלי היעד של כרטיס הביקור הזה, מה היתרון הכי חשוב של הלקוח ואיך נציג את זה בכרטיס ביקור שלא יגיע בסופו של דבר לפח.
השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לעיצוב כרטיסי ביקור
שירותים נוספים