כיצד הופכים כרטיס ביקור לייחודי באמצעות מיתוג עסקי?

כיצד הופכים כרטיס ביקור לייחודי באמצעות מיתוג עסקי?

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם רוצים לזכור לגבי כרטיסי ביקור הוא, שלא מדובר רק בכרטיסים המיועדים לפזר את פרטי ההתקשרות שלכם ברבים, אלא בכלי שיווקי בעל חשיבות יוצאת דופן, כלי שיווקי שיכול להפוך ליצרן הלידים והמכירות הגדול ביותר שלכם. אימוץ תפישה זו לכשעצמה, כבר יאפשר לכם לשדרג את החשיבה שלכם סביב תכנון הכרטיס ומגוון המטרות שעבורן תוכלו לעשות שימוש בכרטיסי הביקור שלכם.

בניית זהות העסק מול קהל היעד

לעניין זה, כדאי להכיר את המונח 'מיתוג עסקי' ואת משמעות היישום שלו. מיתוג עסקי הוא תהליך שמיועד ליצור זהות מוגדרת ומובחנת לעסק אל מול המתחרים. מותג הוא למעשה כלי צרכני חשוב שכולל בתוכו שורה ארוכה של מסרים, עובדות, חוות דעת והמלצות, זיכרונות ורשמים של אנשים רבים בתוך מספר אלמנטים מרכזיים, שכוללים את שם המותג, סט הצבעים, הלוגו, הסלוגן וכלל ערכי היסוד המשתקפים מבעדם. תהליך המיתוג חייב לכלול מרכיבים של תוכן, קריאייטיב ועיצוב וביצוע.

יישום המיתוג העסקי לרוחב פעילות השיווק

את התהליך של מיתוג עסקי יש ליישם לרוחב פעילות השיווק של העסק, החל מהדפים הנפלטים ממדפסות העסק, דרך עיצוב כרטיסי ביקור וכלה באתר האינטרנט, הודעות הדוא"ל, מודעות פרסומת, דפים עסקיים ברשתות חברתיות וכדומה. בצורה זו, מבסס העסק דימוי מובחן, שניתן לזהות אותו במבט אחד, על פי הצורות, הלוגו, הצבעים ושם המותג. מותגי העל הם הדוגמאות הטובות ביותר לתהליך כזה של מיתוג עסקי, אך תהליך זה יכול להתבצע גם בקרב עסקים קטנים ובינוניים בדיוק באותה רמה ועם אותו אימפקט על קהל הלקוחות וקהל היעד של העסק.

תכנון כרטיסי הביקור בכפוף לעקרונות המיתוג

אחרי שאמרנו את הדברים הללו, אפשר להבין עד כמה חשובים כרטיסי ביקור מעוצבים ועד כמה חשוב שעיצובם יעלה בקנה אחד עם תכנית מיתוג כוללת בעלת קווים מנחים ברורים, שמהווים את אבני הבניין של זהות המותג. כרטיס הביקור צריך לכלול בתוכו את הצבעים והצורות שנקבעו בתכנית המיתוג, הטקסט אמור להיכתב בגופן שנקבע, הלוגו צריך להופיע בצורה ברורה ושפת הטקסט והעיצוב חייבות להתאים בצורה מלאה לעקרונות שנקבעו בתכנית המיתוג.

כרטיסי ביקור מיוחדים – כלי שיווק רב עוצמה

יישום של עקרונות אלה בכרטיסי הביקור, יאפשר לכם להפוך את כרטיס הביקור לכלי רב עוצמה, שיהפוך לחלק מתהליך המיתוג, יחזק אותו ויספק לו מעטפת עם נגיעה בינאישית שבמתקיימת במפגש בינכם ובין מקבל הכרטיס. כמו כן, ככלי שיווקי, כרטיסי הביקור שלכם יכולים ללבוש צורות שונות ולהעביר מסרים שונים במסגרת מהדורות שונות שאתם מפיקים, על מנת להשיג מטרות שונות, שיווקיות ועסקיות, לאורך תהליך הניהול השוטף של העסק.

שימוש במהדורות מתחלפות

כך למשל, תוכלו להפיק מהדורות מיוחדות לפי עונות השנה, מהדורות למבצעים מיוחדים, מהדורות למהלכים עסקיים גדולים שאתם מזניקים אל מול השוק וכן הלאה. את הכרטיסים אפשר גם לבנות בצורה ייחודית ומיוחדת על בסיס קונספט יצירתי במיוחד, שאותו ניתן להביא לידי ביטוי באמצעות שילוב של אלמנטים גרפיים, תמונות וטקסט וכן באמצעות הצורה הפיזית של הכרטיס, וכל זאת בתנאי שקווי היסוד של תכנית המיתוג העסקי נשמרת ובאה לידי ביטוי במינון מינימלי שניתן להבחין בו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
סגירת תפריט

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לעיצוב כרטיסי ביקור

דילוג לתוכן