מה כותבים על כרטיס הביקור כדי לעורר תשומת לב?

מה כותבים על כרטיס הביקור כדי לעורר תשומת לב?

  • Post Author:
  • Post Category:פוסט

ובכן, משיכת תשומת לב היא בהחלט אחת המטרות החשובות ביותר שלשמן אנו מחלקים כרטיסי ביקור. יחד עם זאת, את תשומת הלב הזאת כדי למשוך באמצעות שילוב של תוכן טקסטואלי, עיצוב וקונספט קריאייטיבי גם יחד. לו היינו מנתחים את התהליך שעובר אדם בדיוק ברגע בו נמסר לו כרטיס ביקור לידיו, התהליך הזה היה כולל פחות או יותר, את שני השלבים הבאים:

  • העין בוחנת מרחוק האם יש בכרטיס משהו מעניין – בשלב הזה, תשומת הלב תוביל את מקבל הכרטיס לקרב אותו לעיניו כדי לבחון אותו יותר מקרוב. את תשומת הלב הזאת אפשר להשיג באמצעות קונספט קריאייטיבי ועיצוב בלבד.
  • העין עוברת על הטקסט וקוראת את התוכן – בשלב הזה, מקבל הכרטיס מתרשם מהכרטיס ומחפש משהו בעל ערך לגביו. בשלב הזה, ישנה חשיבות רבה הרבה יותר לתוכן הכתוב, ועם הטקסט הנכון ניתן לתרגם את תשומת הלב לרגש, שעשוי להוביל בהמשך הדרך ליצירת ליד ולהפוך לשלב הראשוני של עסקה עתידית.

פרטי התקשרות – הכרחי, אבל לחלוטין לא מספיק

בהתאם לכך, כאשר אתם מתכננים, בונים וכמובן מתחילים תהליך של עיצוב כרטיסי ביקור, אתם רוצים לתת את הדעת הן להיבט הקריאייטיבי והן להיבט התוכן. מן הסתם, בכל כרטיס ביקור צריכים להיכלל כל פרטי ההתקשרות שלכם, ובכלל זה:

  • שם העסק
  • שם פרטי ומשפחה ותפקיד
  • מספרי טלפון ופקס
  • כתובת דוא”ל ואתר אינטרנט
  • כתובת פיזית

מעבר לפרטי ההתקשרות הבסיסיים, בשורות הבאות נציג בפניכם מספר עקרונות, שיסייעו לכם ליצור תוכן אטרקטיבי שימשוך את תשומת ליבו של כל אדם שיקבל את כרטיס הביקור שלכם.

גבשו את המסרים והתוכן המתאים לעסק שלכם

השלב הראשון בתהליך גיבוש התוכן דורש מכם לשבת עם עצמכם, רצוי עם איש מקצוע, ולפרט את כל ערכי היסוד של העסק. בכלל זה, חשוב להגדיר את היתרונות שלכם על פני המתחרים, את ה-Key Selling Points שמשקפים את הסיבות שיניעו לקוח פוטנציאלי לעשות איתכם עסקים, את הצרכים והציפיות של לקוחות פוטנציאליים ואת האופן בו אתם עונים על צרכים וציפיות אלה. חשיבה על כתיבה שיווקית בכרטיס הביקור היא כלי מרכזית בשיווק וההפצה שלו ללקוחות שלכם.

שלושה מרכיבי מפתח לתוכן טקסטואלי בכרטיסי ביקור

לאחר שגיבשתם את רשימת הפרמטרים הללו, עליכם לשבת ולתרגם את הדברים לטקסט, ובהיבט זה עומדות בפניכם 3 אפשרויות, שתוכלו לבחור באחת מהן, אך מומלץ לשלב לפחות שתיים בתוך הכרטיס:

  • סלוגן – משפט אחד שמתאר את מהות העסק שלכם ואת מהות הערך שיקבל הלקוח מעבודה איתכם
  • סיפור – סיפור בשניים שלושה משפטים, מעורר רגש חיובי, יוצר תובנה, יוצר אפקט WOW אצל הקורא ומוביל למסקנה שמאחורי הדברים עומד גורם חכם, מתוחכם שכדאי להכיר, אתם כמובן
  • הנעה לפעולה – משפט שמניע לפעולה, שמורה למקבל הכרטיס מה עליו לעשות. לכאורה משפט שעשוי להיחשב על ידיכם כמעין חוצפה, שכן אין בידיכם את הכוח לומר ללקוח שלכם מה לעשות, אלא שדווקא כן יש בידיכם לעשות זאת, והלקוח שלכם גם זקוק לכך כדי להבין מה עליו לעשות עם הכרטיס.

בכל טקסט שתבחרו, גבשו אותו מעמדה של כוח, מעמדה של הצלחה ושל שפע ושגשוג. גם אם אתם עסק קטן בתחילת דרכו, וההצלחה עוד רחוקה מכם כרחוק מזרח ממערב, היכנסו לסטייט-אוף-מיינד של הצלחה וכוח, וממנו גבשו את הטקסט. זהו בדיוק המסר שאתם רוצים להעביר למקבל הכרטיס:

בין אם אתם מעוניינים בכרטיסי ביקור מיוחדים, כרטיסי ביקור מעוצבים, כרטיסי ביקור יוקרתיים או כרטיסי ביקור בזול כל מה שצריך זה לפנות לקרטיס. אנחנו נעשה כבר את כל השאר.

למידע נוסף ניתן לצפות באתר חדשות עשר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn